dagen van de berichtjes x

zondag 16 februari 2014

get ready with me... feestje!

Heey allemaal,
Ik heb echt al heel lang geen artikel geschreven.
Ik wilde dit eerst filmen maar met foto's kan het ook prima.
Dus hier is mijn get ready with me.




Als eerste neem ik een douche want je wil natuurlijk we even goed
 je huid en haar verzorgen voor je die helemaal prefect gaat doen.
Met andere woorden mij haar ziet er gewoon veel beter uit als ik eerst gedoucht heb

.
 



As ik uit de douche kom en me haar door geborsteld heb,
dan ga ik mijn haar föhnen.
Mijn haar wordt daar al aardig stijl van als ik het met een borstel doe,
maar natuurlijk gaan we nog een stapje verder.

 



Als eerste voor ik mijn haar ga stijlen met een stijltang,
Ga ik eerst goed mijn haar beschermen.
Dit is hold factor van ams system.
Deze beschermt het haar tegen de hitte
dus je kunt minder snel je haar verbranden.
 


Dit is mijn stijltang.
Mijn haar is op zich niet heel  moeilijk om stijl te maken.
 


Nou hier is mijn haar stijl.
 


Doe een lekker parfum of bodyplash op.

Een lekkere deo.

Nog een beetje haarlak.

Dan is het tijd voor de make-up
En het is natuurlijk best wel donker op een feestje,
maar er zijn overal lampen dus daarom is een beetje glitter nooit weg genomen.
 

 

Nou nu is je haar mooi

En zit je make-up goed.
 
 
 
 
 
En natuurlijk iets leuks aan trekken.
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Graag tot de volgende keer xoxo
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten