dagen van de berichtjes x

zondag 17 februari 2013

hoe breng ik mijn eyeliner aan?

xcynthia.


zoals jullie misschien al konden lezen gaat dit artikel over eyeliner , en hoe ik die opbreng.
als eerste gebruik ik voor feestjes de eyeliner van Gosh
die is opzich best fijn alleen de glitters die er in zitten die krijg je heeel moeilijk van je gezicht af :(.
en de glitters vallen super snel van je gezicht af dus ja een nadeel.





en ook gebruik ik vaak gewoon een zwarte eyeshadow . charcoal . van het merk Sonja ( plantaardige shit).
en een schuin afgesneden penseeltje . dat werkt voor mij gewoon het allerbeste dus dat doe ik nu meestal ook wel super vaak.
Maar ja hier is dus charcoal.
afgesneden penseeltje










heb je vragen ofso mail ze dan naar. mcbeautymc@hotmail.com


MCDOODELS X  

cynthia x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten